.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع اعتراضی فریدونکناری ها در مقابل فرمانداری!

تعدادی از شهروندان شهر بندری فریدون کنار دیروز 27 دی ماه که اکثریت آنان خانم بوده اند مقابل فرمانداری این شهرستان دقایقی به حالت اعتراض تجمع کردند.

به گزارش دریانیوز ، گفته می شود تجمع آنان به دلیل عدم توجه شورای شهر و شهرداری نسبت به وضع نابسامان محل زندگی شان و نیز عدم پاسخگویی مناسب از سوی این دو اداره بوده است.

این تجمع که گفته می شود با برخورد بد از سوی یک نگهبان درب ورودی فرمانداری با معترضین به پایان رسید اما در نهایت این افراد در مقابل کوچه خود با همان تعداد جهت حضور فرماندار برای بار دوم در محل مورد نظر، منتظر ماندند.

دو نفر از همین شهروندان در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشتند : خواسته های خود را چندین بار در شورای شهر و شهرداری به صورت مکتوب و شفاهی مطرح نمودیم اما متاسفانه تا کنون هیچ پاسخی از این دو اداره دریافت نکردیم و در ادامه از دو هفته قبل این مشکل را به گوش فرماندار رساندیم که از سوی نماینده عالی دولت در این شهر هم پاسخی تا به امروز دریافت نکردیم و امروز مجدداً تصمیم گرفتیم اعتراض خود را با حضور و تجمع در جلوی فرمانداری پیگیری کنیم .

به گفته شاهدان عینی این افراد قصد دارند در صورت ادامه بی توجه ای مسئولین منطقه اعتراض خود را در مقابل استانداری مطرح نمایند .

یکی دیگر از شهروندان در این خصوص افزود : شهرداری از ما عوارض نو سازی و غیره دریافت می کند ولی هیچ خدمتی ارائه نمی دهد و در تشریح این مطلب خود گفت : اهالی این کوچه حتی در تابستان هم بایستی با پوشیدن چکمه به بازار بروند .

وی ادامه داد : رانندگان تاکسی تلفنی هم به واسطه نابسامانی و تجمع آب باران در این کوچه در طول سال قادر به سرویس دهی این منطقه نمی باشند.

یاد آور می شویم عدم نظارت در کار پیمان کاران در این شهرستان تاکنون مشکلات دیگری را هم با خود به همراه داشته است!؟

شهروندان می گویند مگر در فریدون کنار شورای شهر و شهرداری نداریم؟! چرا تاکنون برای رفع مشکلات این شهروندان به صورت اصولی کاری انجام نداده اند ؟

قابل ذکر است معاون عمرانی استاندار مهندس هاشمی در روز معارفه شهردار رضوی نوا با بیان اینکه ؛ امروزه حداکثر هزینه های جاری شهرداری ها در منطقه 20 تا 25 درصد می باشد، متاسفانه در این شهر 60% است خاطر نشان کرد: با ادامه این روند خدای ناکرده شهروندان و مردم فکر می کنند شما یک دستگاهی را تاسیس و اداره می کنید تا فقط برای خود درآمدی کسب کنید نه اینکه برای شهر و شهروندان آبادی و بهسازی بیاورید.

همچنین معاون استاندار در امور عمرانی از شهردار جدید خواسته بود این موضوع را سریعا به 40 درصد جاری و60 درصد عمرانی تبدیل نماید که متاسفانه با توجه به گذشت حدود یک سال این دستور محقق نشده است .( اشاره به گفتگوی شهردار این شهر در 25 دی روزنامه محلی)

حال باید دید شهروندان پاسخی برای رفع مشکلاتشان از مسئولان دریافت خواهند کرد یا خیر؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد نادری 28 دي 1390
قاسمی اینکا ره نیست .فریدونکنلریها آدمهای بسیار رکی هستند.بی توجه ای به آنها....
نا شناس 28 دي 1390
در واقع مشکل این مردم شورای شهر این شهر هست که توجه به خواسته های مردم ندارند. شورای شهر فریدون کنا ر خودشون در شعاع 500 متری محل کار و زندگیشونو هم آسفالت سفارشی کردن هم فضا ساری اونوقت به مشکلات شهر رسیدگی نمی کنند در واقع اونه این کاره نیستند که فریدون کنار نتونسته پیشرفت کنه شورای شهر با توجه به این که همه فرهنگی هستند و کارمند آموزش پرورش نگاهشون به شهروندان نگاه دانش اموزی هست و هرکس به اونها نقدی داشته باشه می خوان از کلاس بیرون کنند . فریدون کنار پتانسیل بسیار بالایی دارد که عدم مدیریت در شوراها این شهرستان را در دو دهه اخیر در جا زده.
سواحل بکر این شهرستان با سکوت مورد تهاجم افراد سود جو قرا گرفته و بسیاری با لاوی ماده 100 فضا معماری شهر را برای همیشه نابود کرده اند. دهنه رودخانه این شهر که عرض ان 50 متر بوده بخاطر برداشتهای خود شهرداری و ..... امروز به 150 متر رسیده است . تنها پارک این شهر فضای ورزشی آن دقیقاً بین جوی فاضلاب قرار دارد و با و جود 40 تا پرنده بسیار فراوان نام باغ پرندگان را به آن اختصاص داده اند که متاسفانه نظارت در این شهر گویا با مرغ و کشتل (چهارتایی )، ماهی سفید و برنج معروفش قلم هر بازرسی از سطح استان و کشور را چپکی می کند . این تجمع بخاطر بی توجه ای شورای شهر که در واقع شورای شهرداری نام دارد بوجود امده است.
ziba 28 دي 1390
فرماندار فریدونکنار اینقدر مشکل دارد که فرصت بررسی این جور مسائل را ندارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.709 seconds.